Thursday 20 October 2011

PC Oh PC!

Dari hari Isnin PC aku kat opis buat hal. Asal ada network connection, PC aku akan slow macam siput! Nak surfing pun tak boleh. Intermittent!



Sabar tahap gaban lah aku minggu nie. Nak sangat siapkan kerja, terpaksa lah aku disconnect PC dari network. Fuhhh sungguh mencabar kesabaranku!

"Sememangnya, sabar itu bukan perkara yang mudah dilaksanakan kerana padanya terdapat kesulitan dan kepenatan."


Aah, memang betul! Letih melayan perasan! Letih melayan kerenah PC aku tu! Kalau ikut geram, sure monitor udah hancuzzz (ganaz ler tu konon). Nasib baik harta kerajaan. Uihh tak baik tau pilih kasih.


Sabar, sabar juga. Must do something!. Aku perlu selamatkan PC aku!. Aku perlu rawat PC aku!. Walaupun harta kerajaan, aku sayang PC aku tu. Banyak berjasa wooooo!. Lagi pun aku si pembayar cukai. Duit aku gat tu (hehehee). 


Bukan aku sahaja yang perlu bersabar, tp PC aku pun kena sabar. Sabar ekk, nanti aku cari ubat untuk kamu!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...