Tuesday 11 October 2011

Rose Zan Welcome New Baby Boy

Rose Zan have safely delivered a healthy 
baby boy, weighing 3.83 kg, at 12.10pm on 11.10.11 (hehe ayat Rose)

Congratulations!



Luch time hari nie aku, Azua, Ziha dan Aimi menjengah seorang kawan yang baru bergelar mama beranak dua. Syok tenguk baby

Teringat saat dan ketika 1 tahun 3 bulan dulu. Masuk labor room 11.30 pagi dan keluar 6.30 petang. Perghhhh sungguh lama. 

Punyalah susah nak keluarkan Irdina. Walaupun dah induis 2X tak ada rasa sakit. Drip air 1 botol, rasa sakit sikit-sikit. Nurse pun heran, aku boleh senyum-senyum lagi.  Drip air 2 botol, 3 botol dan 4 botol, baru lah rasa "nikmat" nak bersalin. 

Masa tu lah baru aku sibuk nak ambik pain killer walaupun nurse dah offer dari awal. Bila dah ambil pain killer, mula lah aku rasa mengantuk. Dalam ngantuk-ngantuk tulah doctor suruh aku ready nak meneran. Haru-birulah keadaan. Tak larat maaaaa. Heart bit baby pulak dah drop. Aku pun herghhhhhh 1x, herghhhhh 2x, herghhhh 3x dengan bantuan vaccum, lahirlah Irdina. Perhhhh lega!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...