Saturday 15 October 2011

Jalan-Jalan Di i-City

Hari Jumaat baru-baru nie aku & family, adik ipar & family dan PIL gie exercise kaki dekat i-City. Walaupun aku nie umah kat Shah Alam tapi tak pernah sekali pun menjejakkan kaki ke sana(hehehe). Ini dikirakan 1st time lah aku, Irdina & hubby menjelajah dan mengenal apa itu i-City.

Suka Irdina kena gendong. Siap goyang-goyang kaki.

Malam tu aku tak bawa stroller sebab tak nak mensesakkan kereta SIL aku. Decision aku untuk tinggalkan stoller dan bawa carrier memang tepat sekali. Jalan kat i-City tak berturap dan berbatu-batu. Kalau lah Irdina naik stroller sure pening kepala dia(huhuhu).

Irdina muka nak tidur!

Daya tarikkan i-City adalah permandangan lampu-lampu yang menghiasi seluruh tempat. Memang cantik!. Irdina duduk diam dibelakang aku sambil goyang-goyangkan kaki. Kepala dia usah cakap, kejap ke kanan, kejap ke kiri.


Selain daripada permandangan cahaya lampu, pengujung boleh layan Mini Zoo dan Snowalk. Kedua-dua tempat tu aku tak masuk. Maybe next time aku layan, insyaallah.

Geramnya Irdina!

SIL aku masuk Snowalk, kami yang lain menunggu di pintu keluar. Sambil menunggu aku ambil kesempatan untuk snap beberapa picture. Harga tiket untuk masuk Snowalk adalah Rm 25.00 seorang. Itu belum masuk harga sewa jacket, kasut dan stoking. Kalau nak jimat, siap sedia lah dengan pakaian yang bersesuaian kalau dah target nak main snow.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...