Wednesday 30 November 2011

Mengidam!

Tiba-tiba aku teringat dekat S.A Ali Popiah.
Tapi baru sahaja hari Isnin aku pekena dengan FMIL dekat stall depan Plaza Alam Sentral.

Sebenarnya aku tak tahu pun dah ada stall S.A Ali kat sana.
Itu pun FIL aku yang cakap ada popiah sedap.
Tapi dia tak tahu pulak nama stall nyer.

Untuk layan tekak FIL, kami follow sahaja dia.
Tengok-tengok S.A Ali popiah.
Sure lah sedap!!!

So aku pun layan jugak ler tekak aku dengan popiah basah.
My hubby , FIL dan MIL layan rojak.
Perhhhh sedaappppppp!!!



Lanjutan dari ayat aku kat atas, hari nie aku terasa-rasa tekak
aku pekena rojak dan popiah tempoh hari.

Memandangkan aku keluar rehat awal sebab nak langsaikan hutang dengan TM dan Celcom (alasan munasabah), aku melanjutkan diri dengan singgah ke S.A Ali stall untuk tapaw rojak mee dan popiah basah.

Aku just parking tepi jalan.
Siap cakap, "Kak, boleh cepat tak. Saya park kereta tepi jalan nie".
Nasib baik selamat. Kalau nasib tak baik, kena saman lah. Hehehhee

Aku drive fast and furious untuk balik ke office.
Dan, menu hidangan tengahari aku hari ini adalah

ROJAK MEE + POPIAH BASAH S.A ALI

Bruppppp. Kenyang!! (senyum kepuasan)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...