Thursday 13 June 2013

Cameron Highland Aku Datang! - Crown Imperial Court

Akhirnya aku berjaya menjejakkan kaki ke CAMERON HIGHLAND pada 26 & 27 Jun 2013.  First time nie tau. Harus percaya!!!  Hubby aku pun tak percaya aku tak pernah datang ke sini. Betul aku tak tipu :-)




Aku menginap di Crown Imperial Court.  Apartment nie ada tiga bilik.  Boleh muat untuk tujuh orang.  Aku beli voucher dari LivingSocial dengan harga RM190/=.  Erm... murah kan. Tapi memandangkan aku buat booking masa cuti sekolah, aku perlu tambah RM90/=.  Jadi, jumlah keseluruhan penginapan adalan RM280/=.


Apartment yang aku sewa lengkap dengan 4 katil queen, 1 tilam queen, kelengkapan dapur, sofa, tv bersiaran astro dan water heater. Cantik??? Biasa-biasa sahaja. Tapi yang penting BERSIH. Picture tak ada sebab lupa nak snap

Lokasi Crown Imperial Court nie berhampiran dengan pam minyak Petronas dan Pasar Malam Brinchang. Untuk mengelakkan kesukaran mendapat parking, boleh berjalan kaki sahaja ke pasar malam.  Cuma letih sedikit kerana perlu naik dan turun bukit. Ok apa letih berjalan daripada letih mencari parking yang belum tentu ada, right!

Masa aku nak check out, aku ada nampak banner mempromosi apartment masing-masing. Kalau ada yang berminat untuk sewa apartment di Cameron Highland lebih-lebih lagi di Crown Imperial Court, boleh menghubungi nombor-nombor seperti dibawah.


RASHI - 019 5767258 (yang ni cantik)
IETA - 019 2740747 (owner melayu)
HOLIDAY APARTMENT - 0172982881

So, boleh lah cuba call nombor-nombor tersebut.  Tapi harus ingat, aku bukan agent mereka yaaaa. Just kongsi info untuk kesenangan bersama.





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...