Thursday 15 September 2011

Main Masak-Masak

Insyaallah, next week aku & kawan-kawan (pentadbiran, BSU, BPPA, BPPL & BKKL) nak buat 

JAMUAN HARI RAYA.

Jumaat, 23 September 2011.
Jam 3.00 - 5.00 petang.


Setiap bahagian dah ada manu-menu yang perlu disediakan.
Apa yang BKKL kena buat?

Ahahakk!!! RAHSIA

Menu yang kami dapat senang jerk sebenarnya. 
Menu campak-campak jerk hehheee!!! (kerek nyer)

Tapi (ada tapi lah puloksss) masa tidak mengizinkan. (alasan!!!)
Masa hanya izinkan kami masak dihujung jari sahaja a.k.a ORDER
.
.
.
.
.
.
.
Oklah aku buka rahsia sket ler.
Nanti klau korang datang makan masa jamuan tu, korang akan dihidangkan dengan :-
.
.
.

BUAH-BUAHAN

Menu wajib kat semua open house
Nanti tunjuk-tunjuk kat GIANT lah.
Nanti kita potong bersama-sama yer kawan-kawan.
.
.
.

LODEH

Nie pun kami tunjuk-tunjuk juga.
Nak suruh aku masak, bleh aja.
Tapi rupa nyer tak adalah macam kat atas.
Aku campak seketul-seketul (tauhu, kacang panjang, kobis & lobak) jerk dalam periuk.
Iyer lah, aku klau kat umah nak kena layan little princess.
Asal aku masuk dapur, dia tarik tangan ajak main ngan dia. (fuhhhhh... nasib baik ada alasan kukuh)
.
.
.
KUAH KACANG

Kuah nyer sahaja yerk, kawan-kawan. 
Nie favorite aku!!
Macam dua menu kat atas, kami tunjuk-tunjuk jugak.

So, nantikan JEMPUTAN (tugas sapa yerk) dari kami.




1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...