Thursday 12 July 2012

Happy Birthday Irdina!

Birthday Girl

11 Julai 2010
.
.
2 tahun berlalu
2 tahun usia
2 tahun bersama
.
.
Semalam birthday Irdina yang ke-2
Macam tak percaya anak daraku sudah berusia 2 tahun
Rasa macam baru sahaja Irdina aku lahirkan
.
.
Kali nie birthday Irdina aku raikan bersama-sama Giggly Town friends
Aku seronok bagi anak-anak kecil makan
Appreciation dia lain sedikit dengan orang dewasa
.
.
Birthday Cake

Birthday cake untuk Irdina yang aku beli di Secret Recipe.
The cake name is Chocolate Fudge

 
Domino's Pizza

Makanan utama untuk birthday party Irdina adalah Domino's Pizza sebanyak 1 large size dan 2 regular size. 



Selain daripada itu ada juga nugget, sosej, dadih dan ais kream melengkapkan hidangan petang itu.


Kawan-kawan Irdina yang berselera menjamu selera

 
Bird! Bird! Bird!

Habis sahaja makan, semua anak-anak dihadiahkan Angry Bird sorang satu. Muka sorang-sorang teruja dan ceria, berlari sambil menghayunkan kekiri dan kekanan Angry Bird masing-masing.



Kusyuk tonton Oggy & Cockroaches



Pertandingan Angry Bird paling tinggi

Sebelum majlis ditamatkan, aku snap beberapa picture untuk di abadikan kenangan meraikan hari Jadi Irdina yang ke-2. Conclusion yang aku dapat untuk majlis kali ini adalah penuh KECERIAAN. 

Insyallah, panjang umur dan murah rezeki, akan aku adakan lagi majlis sebegini rupa pada tahun hadapan dengan tema yang berbeza.


PERBELANJAAN :-

1) Angry Bird Ballon - RM20.00
2) Goody Bag - RM10.00
3) Goody Bag Items - RM 30.00
4) Chicken Nugget -  RM 10.00
5) Sosej - RM 10.00
6) Dadih - RM 10.00
7) Ais Kream - RM 20.00
8) Pizza - RM 32.80
9) Kek - RM 80.00
10) Lilin - RM 6.00

JUMLAH KESELURUHAN = RM 228.80

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...